Extra voordelen van ademtraining

AirPhysio Gebruik

Het is niet gebruikelijk dat mensen weten dat ik ongelooflijke inhoud voor lezers maak en blader. Je kunt me ook vinden bij je lokale boksclub, zelfs als ik geen geweldige inhoud maak. (Ik ben een bokser, maar ik laat liever mijn benen schoppen!

Deze blog is geïnspireerd op de boksles van gisteravond. Al na een paar ronden in de boksring realiseerde ik me dat ik het mis had. Ik had het gevoel alsof een onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst had gestopt en in mijn longen kneep Het voelde alsof een onzichtbare Hulk op mijn borst drukte en in mijn longen kneep. Het voelde alsof de onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst had gestoken en aan mijn longen zoog. Het was alsof een onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst en probeerde in mijn longen te knijpen. Het was geen indicatie dat ik niet fit was, maar eerder een gebrek aan controle over de ademhaling waardoor ik verschillende harde klappen op mijn hoofd kreeg. Je kunt aanvullende informatie op AirPhysio Beoordelingen krijgen door bezoeken onze website.

Een longcapaciteit hebben ter grootte van een walvis

Verbeter de kracht van de spieren die betrokken zijn bij het ademen. Een grotere longcapaciteit kan de fysieke prestaties en efficiëntie bij diep ademhalen aanzienlijk verbeteren. Dit zal resulteren in een grotere absorptie van gas. Dit zorgt voor een meer s oude surfsessie.

Cardio-kracht kan worden verhoogd

Cardio-kracht vergroot het vermogen om beter te ademen onder druk. Om goede prestaties in het water te behouden, is het belangrijk om de middenrifspier te versterken. Ademtraining kan de grootte van het diafragma. Hiermee kunt u uw ademhaling beheersen wanneer u u staat onder stress.

Doe meer en herstel sneller!

Ademtraining richt zich sterk op ademhalingscontrole. Het kan ook het effect hebben van het creëren van een constante hartslag. Het beheersen van het ritme en het ritme van je ademhaling kan helpen om je zenuwstelsel en emoties onder controle te houden. Dit vermindert stressgerelateerd energieverlies.

Door je ademhaling te concentreren en te beheersen, kun je je lichaam trainen om zich ontspannen en in een genezende staat te voelen. Uw ademhalingsfrequentie zal dalen tot 1-5 cycli/minuut. Concentratie en gecontroleerde ademhaling zijn de sleutel tot het bereiken van een ‘genezende’ staat. De frequentie van uw ademhaling kan worden verlaagd tot 1-5 cycli per minuut, en u zult zich volledig ontspannen voelen. Diep genezing en verjonging zijn mogelijk door parasympathische toestanden.

Het mentale spel

Naast de fysieke veranderingen die plaatsvinden om de adem voor een langere periode vast te houden, verbeteren ook de mentale kracht en het zelfvertrouwen dramatisch, wat een geweldige eigenschap is bij het omgaan met wipeouts bij het surfen, neerwaartse druk en situaties waarin je probeert uit te stappen het strand.

Stress verminderen

Bij stress is ademen het eerste dat moet worden aangepast. Dit kan leiden tot problemen op veel gebieden, zoals hartslag of bioritme. Een hogere hartslag wordt geassocieerd met een hogere hersengolfactiviteit bij stress. Dit vermindert de cognitieve processen aanzienlijk, wat mogelijk kan leiden tot angst en onduidelijk denken en geheugenverlies. Een onvoorspelbaar gedrag en een resulterende daling van de hormoonspiegels .

De anaërobe drempel van uw lichaam moet worden verhoogd

Anaërobe drempel bepaalt de atletische prestaties. Het verwijst naar uw vermogen om op een hoog niveau te presteren wanneer uw activiteit toeneemt.

U kunt hogere kooldioxidegehalten hebben

Fysieke inspanning of mentale stress kan een verhoging van het kooldioxidegehalte veroorzaken, wat uw ademhaling onmiddellijk kan beïnvloeden. Dit kan leiden tot een toename van de zuurgraad van het bloed en spiermelkzuur.

Breath Training-componenten verhogen het kooldioxidegehalte snel in de kortst mogelijke tijd. Dit helpt het lichaam zich beter aan te passen aan stress.

Het zuurstofgehalte in het lichaam verhogen

Als de training goed wordt geoefend, kunt u een aantal chemische processen verbeteren, waardoor het zuurstofgehalte in het bloed stijgt. Vergelijkbaar met EPO, het dopingmiddel dat Lance Armstrong nam.

Verhoog uw immuniteit

Ademtraining verhoogt de oxygenatie van cellen en verbetert het immuunsysteem enorm. De voordelen zijn vergelijkbaar met die van het heffen van gewichten. Training kan je cellen tijdelijk verzwakken, maar ze passen zich snel aan.

Leave a comment